Herre gud.

Jag har haft mitt liv bästa vecka. Det går helt enkelt inte att beskriva med ord hur kul vi har haft det. Resan blev precis som jag väntade mig om inte bättre. Man vet liksom inte riktigt vart man ska börja berätta allt men för att ta det lite snabbt så har vi solat, badat, festat, dansat, träffat nytt häligt folk och bara levt livet! Synd bara att nästan alla blev sjuka, men men smällar man får ta om man har så jävla kul.

Imorn ska jag och Carro åka på kryssning. Kommer bli galet. Efter kryssningen ska jag göra lite hemligheter, nervöst. Så kommer nog inte kunna blogga förrän på fredag igen, och då kommer bilder från cypern! =)

Förresten ringde pappa mig idag och sa att jag ska få en lillebror, gu va roligt! =)

// Glad Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0