Hi !

Heeej, det var längesen..hihih ! :P Nej men jag har inte orkat blogga sen vi kom hem från Cypern (måndag 3/8) eftersom jag blev så himla sjuk. Mådde lite bättre och åkte på kryssning på onsdagen, men jag mådde inte så bra som jag trodde så sen i torsdags har jag legat hemma med virusinfektion, bihåleinflammation och öroninflammation och vilat nästan varje dag. Har bara haft några ärenden i centrum, bla doktorbesök, varit på banken, apoteket och the phone house (ett flertal gånger)
I tisdags åkte vi till Max's landställe och hade det trevligt, vi grillade, bastade, badade och såna saker =) Orkade inte riktigt hela kvällen men ett tag var jag med iaf ;-) Vi var bara där i en natt så vi kom hem igår på kvällen =)
Idag är det Gröna Lund som gäller ! =D Hoppas jag vågar åka insane, hihiih !

  

//carro
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

ni är lite dåliga på att uppdatera, skärpning! :P

2009-08-16 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0