22 Juli

Dagen började för min och Hannas del med träning medan Carro åkte iväg för att jobba. Efter träningen dukade vi upp en riktg ordentlig/god frukost, en väldigt bra start på dagen helt enkelt. Under dagen träffade vi Hannas jobbarkompis Moa i centrum. Vi satte oss ner på ett café och åt lunch och pratade en massa skvaller. När vi var färdiga där gick vi tillbaka hem till Carro och pumpade musik till max. Music is my drug...!

Nu skulle jag egentligen bara vilja sova, är trött men jag bara måste hålla mig vaken! Anledningen till det, är för att jag missa Prison Break i måndags och det går i repris nu halv två. //Sanna


Min och Hannas gooda frukost!


...Och snyggingen själv som man offrar en natts sömn åt bara för att få se honom! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0