7 Juli

Hejhej! nu var det ett tag sen jag skrev och vad har hänt sen dess då ?

Fredag:
Då tränade och solade vi, sen gick vi hem till mig. Då bakade vi scones och gjorde jordgubbssmoothie och satt ute på baksidan och kollade på film, eftersom det har varit så himla fuktigt ute den senaste veckan kan man inte vara på mitt rum, det är närmare 40 grader där, och det är inte skönt!
Lördag:
Då gick vi och tränade, eller aa vi var på gymmet iaf. haha blev ungefär 20 minuters träning. Sen gick vi hem till mig igen och bakade pizza och hade picknick ute på gräsmattan, till efterrätt blev det jordgubbar =)
Sen var det dags att börja fixa sig inför kvällen då det var party som stod på schemat ! =D Där var det trevligt =)
Söndag:
Ja då jobbade Sanna och jag var hemma och chillade lite och städade. Senare mot eftermiddagen bestämde vi att vi skulle äta middag allihopa, vi möttes på Ica och handlade Tacos! =)
Vid 21.00 kom Björn och hämtade mig för vi skulle övningsköra =)
Körde Farsta-Fagersjö-Högdalen-Bandhagen-Hökarängen-Skarpnäck-Tyresö-Älta-Sickla-Enskede-Gubbängen-Farsta! hahah
Det gick både bra och dåligt! Skulle svänga in på donken i Tyresö för en fikapaus och jag vet inte hur jag tänkte men istället för att köra in på parkeringen hamnade jag mittemellan McDrive och deras lastkaj ! Nästa moment var att ta sig ur därifrån, skulle backa ut men då får jag motorstopp! Tur att ingen var bakom just då ;-)
Parkeringen blev inte heller så lyckad, hamnade liiiiite snett om man säger så =P
När jag kom hem och startade datan märkte jag att ALLT på min data har försvunnit ! Hemskt!!!!!! Alla mina bilder och all min musik !!!! :O:O:O:O: gissa om jag var arg!? =P
Måndag:
då lämnade  jag in mina True Religion Jeans på lagning sedan mötte jag Hanna i centrum för att få min Ipod som jag glömde i hennes väska. Sedan åkte jag in till stan för att testa jeans för att sedan beställa dem från internet, men det fanns inga att testa i min storlek så jag får väl vänta ett tag och se om dom får in nåt nytt :-)
Gick istället till Mcdonalds där Sanna jobbade, Väntade på att hon skulle sluta och när jag står där kommer plötsligt A&M, Trevligt  med sällskap! =)
Vi satt på donken ett tag och pratade sedan åkte jag och S till Globen för att fixa några saker =)
Planerna för den kvällen var grillning hemma hos fia, men vi avbokade det. Så vi satt hemma igår och hade trevligt och tittade på Prison Break som  hade säsongspremiär! =D Spännande avsnitt även om jag inte hängde med i i allt som hände! =P
Idag:
Idag har jag lite saker att fixa, jag måste duscha, baka, måla naglarna, och så tror jag att jag tar en sväng in till stan idag igen för att möta Jessica och Lovisa ! =) Stannarr nog kvar där till tre då sanna slutar jobba så har man sällskap hem=)
Sen ikväll jag jag ut och äta middag med Pappa och Eva =) Måste även städa och fixa massa inför imorgon då det blir party här hemma ;-) haha skoja,, nejmen eftersom jag fyller år så kommer släkt och vänner på middag och fika =)
Sen blir det utgång på krogen, Preimär ! :-D

Ha en Fab tisdag ;-)

/ carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0