Fredag

Igårkväll var jag, Carro, Jennifer och Mario hemma hos Carro och kollade på film. Vi "tittade" på Narnia, eller hade den på i bakgrunden i alla fall. Konsitgt de här med filmkvällar tycker jag, de slutar ju alltid med att man glömmer bort filmen och börjar snacka istället! Haha =)

Idag ska Carro jobba så jag tänkte kanske passa på att köra lite bil. Vet inte alls hur kvällen ser ut, däremot så vet jag hur jag vill att den ska se ut, men jag är nog för feg.

Förresten så åker vi nu om tre dagar!! Fatta, tre dagar! Sncaka om att jag längtar! Paaaaaartyy!

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: den är riktigt bra, jaaa galet snygg! :D



söt bild!

2009-07-24 @ 16:24:20
URL: http://sarisegna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tjejor snart åker vi!!! Packlistan i högsta hugg ja börjar bli nervös typ, eller resfeber kanske ja har, eller bara vääääldigt exalterad! :D

2009-07-25 @ 22:01:12
URL: http://hannassjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0