Glad

Hallå! Idag har jag jobbat min allra sista dag! (eller iaf på att bra tag) :P Det känns verkligen hur underbart som helst. Skolan börjar om precis en månad och jag ska minsann ta vara på varenda sekund som är kvar. Fast egentligen känner jag ingen ångest direkt över att börja i skolan igen, ska faktiskt bli helt okej! =)

Nu äntligen kan jag sätta mitt nästa kryss i min lista!
Britney konsert [x]
Jobbat klart [x]
Cypern [ ]
Kryssning [ ]


Denna vecka som kommer är så oplanerad som den kan bli, får ta varje dag som den kommer helt enkelt! Har dock lite ärenden som jag måste fixa, såsom att köpa flipflops, solkräm och andra nödvändiga saker till Cypern. dessutom måste jag komma igång med träningen igen. Eftersom jobbet har tagit rätt mycket av min tid de senaste veckorna, har jag verkligen inte haft tid, men nu så! :)

Här är förresten outfit bilderna från i helgen! :D /Sanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0