Grattis Carro! :)

Idag  fyller Carro 18, super Grattis till dig! =) (igen) Har precis vart där hemma och ätit super god mat och fikat. Hon fick verkligen super fina saker, men det kanske hon vill berätta om själv senare. =) nu sitter jag här hemma, kändes ju lite lagom roligt att åka hem när alla andra ska dra ut på krogen, men iof ska jag upp vid sju imorn och jobba så det gör faktiskt inte så jätte mycket.

Under "kalaset" mobbade Björn mig för att jag var 17 och för att jag var blond, kanske inte så konstigt med tanke på dagens incident, men jag skyller på att jag var trött.
Gäst på donken i morse: Innehåller frukost mackan gris?
Jag: Nadia, den med ost och skinka innehåller väl gris?
Nadia: Ja?
Jag: Den med kalkon då?
Nadia: Va?
Ja: Innehåller den gris?
Nadia: Men Sanna, de är ju KALKON!

Haha jag brast ut i asgarv, vettefan vad jag tänkte på den sekunden alltså, men som sagt var jag galet trött, har gått upp svin tidigt nu de senaste dagarna, no fun. (a) hihi



Haa så kul ikväll tjejor! :D /Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0