Äntligen sol!

Hej ! =)
Äntligen lite sol efter regnovädret de senaste dagarna, även fast det inte är såå speciellt varmt ute kanske man kan ligga ute och pressa lite ändå =)
Igår var det måndag och då hände det inte så speciellt mycket. Tränade vid 2 ungefär och solade efter det, sen var jag hemma vid 5 och då var det ingen hemma i huset och jag hade inga nycklar = Utelåst! (hurraa) Så jag satt ute på baksidan och åt jordgubbar som jag hade köpt på torget, lite sällskap av katten hade jag iaf, hon sprang runt och ville leka med mig så då var jag inte helt ensam! =P
När jag hade suttit där i en kvart ungefär så blev jag rastlös, gick runt lite och kollade in i köket. Då såg jag att hasparna inte satt i, så jag lyckades få upp fönstret en bit innan spärren tog emot, men springan var tillräckligt stor jag jag kunde stoppa in handen och vrida om nyckeln till balkongdörren och sedan öppna ! =D Gissa vad stolt jag var ;-) hahaah
Sedan på kvällen övningskörde jag =)

Idag då?
Nu ska jag in till stan lite snabbt, sedan hem och sola och kanske träna och sen ikväll ska jag iväg till grannen på fika! =)

Toodels ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0