Ehh eouh?

Asså herre gu säger jag bara! Jag var påväg för att möta tjejerna i centrum då en kille vid 30-års åldern försöker fånga min uppmärksamhet. Han började veva med armarna och jag tog ut musiken ur öronen. Skkkiiiittt snygga ben du har! Långa och fiiina! Verkligen asså, har aldrig sett nå liknande, ja så stod han och höll på ett tag och jag stod och mmmade och sa tack. Killen var lite sådär svår att göra sig av med och plötsligt så säger han något som får mig att total gapa! Han berättar att han är undergiven och frågar om han får slicka och pussa mina fötter!??? Whhhaaaaaat? Fy fan va äcklad jag blev, med trevlig som jag är sa jag nej tack, men fan va jag sprang där ifrån sen! Uuuuuusch! :O

Kvällen har vi tillbringat hemma hos C med fius. Vi kollade på despi som var jätte spännande och bra som vanligt! =) Till det drack vi te åt jordgubbar och naturgodis. Imorn ska vi försöka träna och laga någon god lunch, hörs då! / Sancar



Mums! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0