=)

Hoppsan nu har det gått ett rejält tag sen jag bloggade sist. Kom på mig själv att det nog är för att jag har fullt upp hela tiden, nu när det är sommar och det händer så mkt saker, så är bloggen inte det första man tänker på direkt. Men jag ska skärpa mig nu.

Igår kväll var jag och Carro med David, Ashkan och Mattias.Vi konstaterade lite lätt sådär att vi tjejer äger i kubb och volleyboll! :D Haha pojkar, pojkar! ;) Något som vi även kom på var att mygg e fan jobbiga! Dom är överallt och galet envisa, burr!

Ikväll har jag varit med några från jobbet och kollat på bio, baksmällan blev det och den var jätte rolig! :D Vi hade de verkligen hur trevligt som helst, vi pratade aningens för mycket och kom på att när det bara var en kvart kvar tills filmen började skulle vi alla handla nåt till filmen och hinna gå på toa! Men vi hann, woho! :D Kan verkligen rekommendera filmen om ni vill ha något att garva åt för de gjorde man definitivt!

Nej nu ska jag ta och sova...ska upp och jobba i värmen imorn, som vanligt. // Sanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0