Fredag

Godmorgon! Idag är den första dagen på länge som jag har vaknat upp och känner mig riktigt utvilad. Kanske för att det är första natten på rätt länge som jag sover ensam i sängen och för att jag gick och la mig relativ tidigt igår! =) Juste, började läsa en bok igår! Jens Lapidus - snabba cash, har velat läsa den  nu en längre tid eftersom alla säger att den e så bra, men har inte riktgt känt att jag har haft tid. Men nu har jag, det är ju sommaarlov! :D Och jag fastnade direkt efter bara några sidor så, vilket inte hör till vanligheterna när det gäller mig och böcker! :P

Idag ska jag och Carro åka till Skärholmen tror jag. Är sjukt trött på Farsta C och i stan har man vart så många gånger så därför blev det de! Vi är på jakt efter ett par skor som är galet snygga men framförallt så otroligt bekväma! Sen hade jag även tänkt att leta efter någon nygg klänning till ikväll, känns så tråkigt att komma i svart klänning nu när det är sommar! Så de blir dagens planer, visar bilder senare! ;) // Sanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0