Hold on

Om ungefär 5 timmar ska jag gå upp! Känns ju så otroligt onödigt att gå och lägga sig när man inte ens är trött, men måste sova några/nån timme iaf. Men sen kan jag ju sova i bilen imorgon då jag ska till Råforsen, Dalarna  :) 4 timmars bilresa (okej 5 då eftersom jag ska köra sista biten från vansbro ;-) hihi)
Råforsen är våra kompisars landställe och dit har vi åkt varje sommar de senaste 4 åren :) Det är väldigt mysigt och skönt att vara där uppe, nästan helt ensamma i skogen precis vid en å och det finns ingen mottagning där så det man gör är att umgås och har det trevligt ! =)
Oh juste, ALLTID när vi är där vid midsommar så regnar det ! så det har blivit lite "vad är midsommar i Råforsen utan regn"? =P haha

Här är några bilder från förrförra året tror jag, på sensommaren så det var fint väder faktiskt ! =)

   

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0