Natti natti!

En perfekt kväll har det varit med goda mackor, melon, vindruvor och nektariner. Vi såg även en väldigt rolig film, snygg sexig singel, Ni som inte har sett den ännu, se den !!  Herrekuk säger vi bara !  =)


Herregud! Jag har glömt att berätta väääärlden ääääckligaste grej!!
Jag pratade med min pappa idag och han sa att han hade något att berätta men att jag egentligen inte skulle eller ville veta om det! Och när han sa sådär så visste jag direkt vad det handlade om, nämligen en ORM !!! (och till er som inte vet så har jag världens största ormfobi!)
Då var det så att pappa hade sett en huggorm ringla över tomten och såklart ska han ju döda den!
Ja och sen ska han ju få bort den döda ormen från gräsmattan så därför tar han en spade och ska slänga iväg den.
Jag vet inte hur han lyckades men på något sätt så gick något snett, ormen landade inte på marken lite längre bort som tänkt utan den fastnar på en gren högt upp i ett träd! :O och där hänger den kvar sen i lördags, najs ! (Vidrigt!!!!!) / Carro



Godnatt - SannaCarro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0