Oj oj!

Uppdateringen här i bloggen har inte legat på topp de senaste dagarna måste jag ju säga, fy skäms! I alla fall hade jag en jätte bra midommar, dock kunde vädret vart lite finare men vi hade de jättebra iaf. =) Var ju som sagt te på gålö och firade med Hannas släkt. Haha på dagen åt vi gott, det var grillat, fika och jordgubbar, minns inte när jag varit så jäkla mätt sist! :O
På kvällen var vi på en krog på gålö, sjöng karaoke och dansade. Tråkigt nog blev det ett slagsmål senare på kvällen så vi var tvungna att dra. Men vi drog ner alla ungdomar till vattnet och hade det trevligt iaf! :)

Idag har Jag, Hanna och Carro legat och steeeekt! Måste ju passa på medan man kan! ;) Snacka om att vi alla längtar till Cypern nu, till värmen, till kvällarna där och att vara alla tjejerna tillsammans! Det är väl ungefär de enda vi snackar om nu...haha! =D Det kommer bli GRYMT!





Hanna och jag var mycket bra på att se gör miner inför kameran på midsommar! =)
//Sanna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag längtar galeeet! :D Cypern kommer äga allt hihihi

2009-06-22 @ 22:16:39
URL: http://hannassjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0