Onsdag

Idag hade vi skolavslutning. Vi var väl i skolan i ca. en halvtimme och lyssnade på kören och rektorn som pratade sen fick vi gå hem =). Vi tjejer firade med glass och jordgubbar och försökte hålla humören uppe trots det pissiga vädret! :P Egentligen hade vi planerat att dra ut ikväll någonstans med resten av skolan men ingen av oss kände oss speciellt taggade på att tillbringa natten ute i regn och rusk. Så det blev tillslut hemmakväll med fotboll och gu va bra att Sverige vann, WOHO! :D

Idag är alla lite sådär små fattiga efter gårdagen då vi pungade ut 5100 kr var på cypern resan! :D Men med 99.9% säkerhet är vi övertygade om att det kommer vara värt vartenda öre! =) Frågan är bara vad man ska göra nu innan lönen kommer? Vi har liskom sommarlov och inga pengar att spendera för tillfället? Hhihi får hoppas att det löser sig iaf! =)

För övrigt så har dagen bjudit på väldigt trevliga överaskningar för min (Sanna's) del. I'm happy.

Looooove / Sancar


Kommentarer
Postat av: sofia

åååh jag vill också till cypern!! jag kan åka med i någons resväska :)

2009-06-11 @ 17:23:03
URL: http://passthison.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag har inte heller några pengar! Vi kan ju alltis hitta på något som är gratis! HAHA

2009-06-11 @ 20:49:09
URL: http://thehappyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0