sommarsommarsommmmaaar =)

Tja! =)
Underbart väder idag igen, det är så varmt att man inte kan sola på baksidan för det blåser ingenting. Jag gick ner med E&E till stranden (Magelungen) som ligger nedanför mig =) ett ganska äckligt bad men dom har fräshat upp det lite =) Såg världens äääääckligaste orm som simmade i vattnet ! Gissa om jag sprang upp !? :O =P


I onsdags åkte ju jag och Sanna till Djurö. När vi kom dit bjöds det på jättegod mat, gillspett och färskpotatis och grillad majs =) Till efterrätt blev det glass och jordgubbar och så tittade vi på Heartbreak Hotel. Igår låg vi vid bryggan och solade och badade hela dagen, sedan tog  vi bussen hem. Trötta var vi så vi slumrade till lite under bussfärden. =P Hela resan tog näästan 2 timmar!
Sedan vid åtta möttes vi upp igen för att spela kubb i Sköndal med två killkompisar =) Det var riktigt trevligt =)



/_C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0