Tisdag

Haha skoldagen har bjudit på mycket skratt, vet egentligen inte vad vi skrattade åt men tror det började vid svenskan då vi kom fram till att jag kan två ord. Tvåord som jag använder för ofta enligt fia...? Haha! Mycket lustig prick den där tjejen alltså!
Imorn är vi lediga, woho! Så ikväll ska vi nog träffas alla tjejerna hemma hos Hannibal som är ensam hemma. Det blir desperate housewives, varma mackor och prat, mysigt! :)

Fick redan på tre betyg idag:
G - Engelska (precis som jag väntat mig)
VG - Ekonomi (inga kommentarer, förutom att jag har haft sjukt otur i den här kursen!!!)
MVG - Etik (YES! :D )



Vi är knäppa fius!  :D Men du är aningens värre! tihi ;)


Kommentarer
Postat av: Fia

Riktiga lustigkurrar ;)

2009-06-02 @ 21:16:19
URL: http://fiuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0