Torsdag!

Vaknade upp hemma hos Carro idag av att elfonen ringde, det var  jobbet som ville att jag skulle jobba. Eftersom jag inte hade några andra planer skyndade jag mig iväg fort som tusan för att hinna i tid. Det gick faktiskt helt okej att jobba, kände mig
glad =). Dock var jag vrålhungrig hela tiden vilket inte är en höjdare! ;) Efter jobbet åkte hela min familj till hammarby sjöstad för att fylla på vårt vaccin för TBE. Efter det blev de träning med Carro på gymmet =)

Nu sitter jag i soffan i min morgonrock! Finns det någon bättre uppfinnig än det plagget? Jag ÄLSKAR att gå runt i den här
hemma, mihi! Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt, men de jag vet är att jag är väldigt sugen på något! Kanske en macka och en kopp te...? Japp det ska jag ta mig att göra nu! =)

För övrigt måste jag bara säga att jag känner mig så sjukt glad! Bra saker händer, spännande saker! Mer än så kan jag inte säga! ;) Puuuuusss / Sanna


Jaag på jobbet....nästan! :D

Kommentarer
Postat av: Fia

Men det var som fan vad ni ska vara hemlighetfulla av er hela tiden ;)

2009-06-11 @ 22:57:28
URL: http://fiuss.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Jomen visst är det likt dig, den där figuren på bilden.. Är det inte du på jobbet ? ;)

2009-06-14 @ 20:41:11
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0