Bra dag

Hallå! Jag har haft en väldigt bra dag i skolan. Vi hade bara textkommunikation och idrott och fick veta att jag kommer få MVG i båda ämnena, yes! =D Blev även super glad för Carros skull eftersom hon klarade matteprovet som hon gjorde, GREAT! =)
Men dagen kommer bli ännu roligare....! =) Vid sex ska jag hem till min kusin Charlie som har tagit studenten, det bjuds på middag och så ska vi fira, kul kul! =) Himlans vad tiden går snabbt alltså, känns precis som han började gymnasiet! :O Nästa år är det min tur, can't wait!! =D

Efter middagen ska jag iväg på bio med ett gäng, ska bli jätte roligt. Bara för det kommer jag inte ihåg vad filmen heter men de är den där nya 3d filmen! Haha känner på mig hur jag kommer skämma ut mig i hela biosalongen, för kan tänka mig att det kommer bli lite skrik! (a) Hihi nej men jag ska försöka att behärska mig! =)

Hörs kaanske senare! =) // Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0