Midsommar

Idag har jag jobbat för fjärde dagen i rad, ska bli riktgt skönt att få en ledig dag imorn. Känner att det blivit lite lite träning på sistonde, jag har verkligen inte hunnit! Men imorn blir det träning iaf, ett hårt pass! :)

För övrigt så måste jag bara säga att jag längtar galet mycket till midsommar! Ska ut till Gålö med Hanniball där det tydligen alltid brukar vara drag på kvällarna, awesome! På dagen ska vi vara med Hannas släkt, vi ska grilla och dansa runt en stång (eller småbarnen iaf), skoj skoj! :) Förresten så saknar jag min dumma Hanni som befinner sig i Göteborg just nu, tycker allt att du får ta och komma hem! Hihih =) 

Annars kan jag ju bara tala om att jag är modig, knäpp och allmänt glad! :) Puss /Sanna


De syns inte så bra, men I <3 U står det, mihi! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0