Älskar att springa!

Åh va skönt det var att springa! Loppet gick jätte bra, tiden blev också hel okej 25 minuter tog det och då gick/halvsprang jag typ de fem första minutrarna eftersom det var så otoroligt mycket folk! Och vet ni vad? Jag kom före mallgrodan mamma, YES! Visserligen var det bara med några sekunder men det räcker för mig! (a) Det var verkligen riktigt skönt att springa idag, fick inte håll, kände mig inte speciellt jätte anfådd och så små regnade de lite vilket var skönt faktiskt! :) Jag älskar verkligen att springa, det är en sån grymt härlig känsla :)

Efteråt fick man en "picknickkorg" med en massa goda saker i, så jag mamma Maria, Fia, Johanna och Elin satt och hade det trevligt efteråt. Vi bestämde oss även för att det här måste göras om nästa år, plus att vi ska sprina tjejmilen nu i Augusti. Dock blev de inga bilder eftersom vädret var lite halvtaskigt, hade inte en tanke på att ta upp kameran i det vädret! (a)

Men nu ska jag sooova, godnatt lovers! // Sanna

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahahaha det va verkligen kanoners, alla tiders ;D Annars verkar midnattsloppet också kul :D

2009-05-27 @ 00:06:49
URL: http://fiuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0