.

Godkväll! Klockan är lite över nio och det är dags för Melodifestialen, eller Eurovision Song Contest som det egentligen heter. Hejar väl på Sverige men tycker att både Finlands och Norges bidrag är bättre =)
Åh jag har så tråkigt!  Alla andra hade andra planer för kvällen så jag sitter här och vet inte riktigt vad jag ska göra :P Blir väl antagligen kvar här eftersom jag måste gå upp kvart i sex imorgon igen =)

Idag var det min första jobbdag på Haninge Strands Golfklubb, började 7.40 så var tvungen att ställa klockan på 5.45, det låter så sjukt tidigt och det är det ju iof men vill man ha pengar måste man jobba och får ta det som erbjuds! :) Även om hela dagen har varit så himla stressig så gick klockan så sakta! När jag trodde klockan var 15.00 var den bara 11.00 fatta vad besviken jag blev då ;)
Det fanns så mycket att göra att jag inte ens kunde ta en kisspaus!
På det fjärde försöket lyckades jag, först var jag påväg mot toan men då sa det pling och det var bara att vända, andra gången hann jag till badrumsdörren men då sa det pling och jag var tvungen att gå tillbaka för att fixa det som behövdes, tredje gången hann dit och till och med knäppa upp byxorna (fniss) men det sa pling! SÅ efter tre försök lyckades jag! :P
Intressant historia va ? ;)

Så hela dagen har egentligen sett ut såhär:
Pling, det behövdes bäras ut mat till gästerna.
Pling, Några ville handla i kiosken.
Disken behövdes bäras in och borden behövdes torkas.
Ställa iordning alla saker när de var diskade.
Göra mackor med 1000 olika pålägg.
Koka och grilla korv.
"Baka" nya bullar.
Ja och ändå är det inte allt! ;)

Nej nu ska jag titta på ESC! återkommer ikväll! :)

//Carrrrrrrrrrrrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0