Fredag

Åh vilken skön dag det har vait hittills! Skoldagen var kort (eller vi gjorde den kort rättare sagt!) efter det åkte vi till friskis som vanligt efter skolan och tränade. Träningen gick bra, jag körde för ovanlighetens skull mer styrka än kondition idag, duktigt av mig hihi. Efter träningen gick Hanna hem till sig eftersom hon skulle jobba och jag och Carro satte oss i solen och åt glass, underbart! Väl när vi sitter där och är helt inne i våra glassar får vi syn på Jennifer, trevligt trevligt. Så efter lite prat med henne och en sväng runt i några affärer mötte jag upp mamma och åkte hem. Nu sitter jag här ute i solen och njuter, och mer sol ska det tydligen bli i helgen, härligt! Imorn tror jag att jag ska in till Skrattstock och kolla lite på Janne och så! :) Sen måste jag nog även ta och jobba lite på brännan, har inte kommit så långt när det gäller den biten men jag är på g! ;)

Ikväll vet jag inte vad som sker, som vanligt! Hahah va hopplöst det är när alla jobbar hela tiden! Blir jätte pepp på att dra ut nånstans när det är så fint väder! Igår kväll var det regn och rusk, med andra ord en perfekt titta-på-tv-kväll så jag träffade Mario. Men idag är de nå heeelt annat, ikväll ska man inte sitta inne! :) hihi

 


Nå va tycks, en liiiiiiiiten bit påväg iaf! (a)
//Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0