Hej...

...hopp! Har blivit en lite väl lång paus från bloggandet för min del men nu är jag på G igen! Har haft en underbar helg tack vare alla mina fina vänner! Har även jobbat både lördag och söndag denna helg så nu är jag rätt så slut! :P I moron så ska vi ha någon slags brännbollsturnering med skolan, wieey! Vill egentligen inte träna allt för mycket nu eftersom jag måste börja ladda upp inför loppet jag ska springa på tisdag. Visserligen är det inte så långt, bara 5 km eller nåt, men man vill ju ändå vara pigg och fräsch så man får en någorlunda bra tid! Fast iof är de nog ingen fara att jag skulle slita ut mig själv på brännbollen imorn, jag får ju ändå aldrig iväg bollen, vilket leder till att brännboll brukar bli ganska stillastående för min del! (a)

Fick hem mina bikini trosor idag också förresten! Ni vet de som jag berättade om tidigare? ;) De var super snygga! speciellt på, dem behåller jag! :D Nu är de bara en piercing som måste inhandlas som matchar, men de går säkert att lösa! :)
Haha sorry om jag babblar så mkt om sommaren hela tiden men jag tror fan aldrig att jag längtat så mycket efter den som jag gör i år! Kanske för att jag vet att den här sommaren kommer äga, mihi! :P Är dock väldigt besviken på David som lämnar landet på skolavslutningen, fy på dig inte bra! :(

Men nu tror jag nog att jag ska börja krya ner i sängen, hörs imorn, // Sanna



Vi förra sommarn' :)

Kommentarer
Postat av: Jesper

Shit, tjejer, grymt fina.

2009-05-25 @ 17:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0