Home

Är ensam hemma nu och ska snart äta middag, själv. Guuuuuu va tråkigt det känns ! :P Sitta helt ensam vid köksbordet och inte ha någon att prata med ! haha kommer aldrig kunna flytta hemifrån och äta ensam ;)
Äh, jag sätter mig i vardagsrummet och äter framför tv:n ! ;-) Thihi!
Idag har jag som sagt jobbat =) 11.00-16.30 ungefär sen blev jag hämtad av min kära familj (utom syrran då som är i Nyköping och böjer alla armar och ben hit och dit och sjunger ramsor ;-D) '

Ikväll vet jag inte riktigt hur det blir längre :P Hoppas på fest, men det kan lika gärna bli hemmakväll eftersom jag är trott, förkyld och har ont i foten :P Men vi får se hur kvällen blir :)

/ Carro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0