Kalas

Heej! :) Jag sitter här hemma nu och väntar på alla gäster som ska komma vid sex. Haha, det blir fekke här hemma med jordgubbstårta, bullar och kakor för min syster Amanda som fyller fyra år idag, trevligt trevligt! :)

Tidigare idag så var vi och tränade och solade som Carro skrev, men jag var även en snabbis i stan för att handla en piercing. Hittade en de första jag gjorde inne på Punkt shop, den är verkligen skitsnygg!!! Kommer matcha super med mina bikinis och en brun mage, mohaha!

Appropå ingenting så har jag och hanna har kommit fram till att det känns som att väääääldigt många förlovar sig, blir ihop, gör slut, blir ihop, gör slut en gång till, blir gravida, får barn! Haha, nån annan som känner likadant? :P Galet! Och appropå Hanna så är hon ensam hemmaa hela nästa vecka eftersom hennes mamma ska utomlands! skönt, jag flyttar in hos dig Hanniball om det är okej? =) (a)

Nej nu måste jag hjälpa till att duka, see ya! / Sanna



                              

Hihi om jag ska vara ärlig så tror jag inte att tårtan idag blir lika god som den som Carro, Hanna och jag gjorde för ett tag sen, den var oslagbar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0