Längtar

Hihi jag har bestämt mig för att vara "sjuk" imorn! Det är så otroligt mycket plugg just nu så jag känner att jag behöver ha en dag hemma i lugn och ro där jag kan koncentrera mig på allt arbete. Egentligen är de väl kanske inte helt rätt, men med för lite tid och för mycket saker att hinna med, finner jag det som den bästa utvägen! :P Dessutom gör vi ju ändå inget vettigt på lektionerna länge, så det ska nog gå bra! Fick veta idag på historian att vi bara har tre lektioner kvar innan sommarlovet!!Awesome! :D längtar galet mycket till sommaren, framförallt cypern och kryssningen. Shit va kul det ska bli, kan inte sluta le när jag tänker på det! :D Sol, bad, drinkar, musik, solnedgång och små söta strandpojkar, gahh blir tokig! :D



Hit ska vi, WIHO!
//San


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0