Måndag

Idag har vi haft brännbollsturnering i skolan, vilket var rätt kul faktiskt! Vädret var underbart, perfekt för en friluftsdag i skolan. =)Det gick faktisk helt okej också, vi båda fick iväg bollarna någorlunda långt, woho! Dagen blev dock inte så jätte lång då vi fick gå hem mycket tidigare eftersom laget vi skulle möta hade dragit för de laget dem mötte tidigare hade fuskat så mycket att dem lessna! Men men, vi klagade inte, istället gick vi hem till C och låg ute och solade! Så nu lär bilarna stanna pga.att vi ser ut som två rödljus! hihi

Just nu är vi hemma hos S och har bunkrat upp med jordgubbar, dipp, morötter, gurka och en super bra film, kan de bli mer perfekt på en måndagskväll? (dessutom har vi inge plugg!!!!! )

Lite bilder från dagen, vi är dock lite osminskade sådär men äh, skit samma! =)

 

Två riktiga hetingar påväg hem från BrännB

 


 
Och här är vi igen, påväg hem till Sanna
Love // Sancar


    

Kommentarer
Postat av: allas våran david!

JAG SÖÖÖÖÖÖÖÖG, jag trodde jag skulle äga på brännboll men jag missade nästan alla slag :(

2009-05-26 @ 00:41:47
Postat av: Sanna

haha jag fick iväh bollen, men ALLA tog lyra! hihih

2009-05-26 @ 15:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0