Onsdag

Helluue! =)
Väldigt konstigt väder just nu, igår var det soligt och huuur varmt som helst men idag har det varit ganska varmt och lite sol och världens stormvindar...flyger ju nästan iväg ;-)
Idag blev det en väldigt kort skoldag, började 10.00 ock slutade ungefär 11.15, Jätteskönt ! =)
Just nu har vi nån slags konferens som heter "It's Happening" och håller på i tre dagar och under dom dagarna är det föreläsningar vi ska lyssna på, utställningar (Vår klass har gjort en om trafficking) och så är det ganska många raster =) Ganska slappt så därför känns det lite onödigt att ens gå dit men det handlar ju om viktiga saker som t.ex. klimatet, miljön och hälsan samt hur man kan rädda världen.

När vi hade slutat åkte vi hem till Farsta och jag, Hanna och Sanna kollade lite i centrum medan Maria och Fia gick och tränade. (btw, jag har fått en virusinfektion och får inte träna på 3 dagar :-( )

Har äntligen fått min lön så det blev lite shopping:


Ett ljusrosa linne från BikBok.


Ett par rosa ballerina från Indiska.


Jättesöta rosa och vita armband från Lindex.

Hahah allt är rosa! =D

Nej nu tror jag nog att det är dags att städa mitt jättestökiga rum, förstår verkligen inte hur det kan bli såhär stökigt på bara några dagar ! :O


Usch..!!!!!

/carro :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0