Såå pinsamt!

Haha måste bara berätta en sjukt pinsam sak som hände mig igår. Jag var påväg till skolan som vanligt och den här dagen med mina vita pumps. Allt var frid och fröjd tills jag kom upp till tunnelbanan. Ni vet såna här galler i marken som finns precis utanför eller innanför dörrarna när man ska till perrongen? Gissa va som händer där? Jo, jag fastnar med min ena klack! gosh va pinsamt det var, grejen var att den verkligen satt fast också! Det satt jätte mycket människor som as glodde på mig när jag försökte dra loss skon och jag kände mig så sjukt dum! Hur mycket jag än tog i så lossnade den inte, utan jag var tvungen att ta loss foten ur skon och dra bort skon med händerna, och det var knappt så det gick! Men jag är glad iaf att jag fick loss den till slut, hade varit lite jobbigt att åka till skolan med en sko! :P Så jag säger det till er alla som använder pumps, trippa på tårna förbi de där läskiga sakerna! ;)



/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0