Saturdaynight

äääääääääntligen hemma! =)
Slutade 21.00 idag och direkt efter det så åkte jag hem till kompisen som hade tagit studenten =) det var riktigt skoj :) var inte kvar där så länge utan gick hem en timme senare med min lillesyrra som var så otroligt  sur eftersom hon var jättetrött. (fjant ;-))
Idag har jag haft fullt upp på jobbet heeela dan! Sedan när tre lugnade sig lite skulle jag göra 220 ost och skinkmackor! Det var lättare sagt än gjort!
Först skulle man dela alla mackor, sen lägga i ost, skinka och paprika och sen plasta in den!
Tog mig lite mer än tre timmar ! :O Plus att man ser ut såhär efteråt:



Inte så diskreta plåster inte ;-)
Skar mig 3 gånger på kniven (ena gången på samma finger) och sen 2 gånger på grejen man drar av plastfolien ifrån !

Och sååååhäääär snyyyygg var jag på jobbet idag ;.-) (med väääärldens minsta tröja!!)


////////////////////////////////////////////////////////Carro =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

emofingrar! :D

2009-06-01 @ 17:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0