Torsdag!

Matteprovet idag gick ju som de gick...ett G borde jag nog kunna fixa, eller hoppas jag iaf! (a) Nu är Carro och gör hemligheter medan jag sitter här och är så nyfiken så jag döör!

Haha, jag tror jag lider av någon otur den här veckan, jag råkar ut för så sjukt pinsamma saker och ALLTID har det med skor och göra!? :P Först det där med mina pumps som fastnade vid tunnelbanan och sen idag på gymmet...Haha herre gud! Jag stod och gjorde nån ben övning och när jag var färdig med den skulle jag ta loss foten ur manicken. Gissa vad som händer? FOTEN SITTER FAST!!! Och hur hårt jag slet även den här gången ville inte fossingen lossna. Detta slutar med att jag är tvungen att sätta mig ner igen och slita av skon! Självklart glor alla i gymmet på mig och jag kände mig rätt så amatörig! hahaha men men, får väl bjuda på den! :)

Skönt med helg snart! Imorn ska vi nog dra ihop ett gäng och åka in och titta på rix fm festival. Har varit där de två senaste gångerna och tycker faktiskt att det har varit riktigt bra båda gångerna, så de blir nog skoj! :) Snow Patrol kommer dit!! :D wiho!



hihi jag är ju till och med stadigare/säkrare med ett par skidor än skor! :D // San

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahahha jag kom på ett jättebra alternativ till vad hemligheten kan vara, fast det är nog inte den. Sålänge carro inte lägger ner jättemycket pengar och dessutom återhämtar sig snabbt hahahah!

2009-05-14 @ 23:06:56
URL: http://fiuss.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahahaha om du tänker på en bröstoperation så är det inte det! ;)

2009-05-15 @ 11:29:16
URL: http://sancar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0