Uppsats

Sitter är och jobbar på min uppsats om samerna. Det som är så svårt är att det måste ha med internationell politik att göra, tycker verkligen att det är jättesvårt och dessutom är jag helt ointresserad av de ämnet...Därför blir det att jag funderar på helt andra saker, saker som är mycket roligare och en sak som är hemlig :-) än så länge i alla fall! höhö :-)
Nej nu ska jag fortsätta med pluggandet, måste nog ta en paus från uppsatsen för att hinna göra matte, textkommunikation och en annan samhällsuppgift!  får se om jag överlever, fast det lär jag ju göra ;-)

//Carr

Kommentarer
Postat av: Jenne

svar: jaaah sant ifs. o desperate vill man inte missa ;D



va duktig du är som har gjort uppsats o allt. jag ligger efter känner ja! :((

2009-05-12 @ 21:01:00
URL: http://passthison.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0