Hatar passfoton

Hej hej! :)

Vaknade i morse av att mamma kom ner och väckte mig, pappa skulle tyligen komma och hämta mig om en timme för vi skulle fixa pass! Väl framme på plats så var de en sisådär 70 nummer före oss, yey! Men det gick relativt snabbt och riktigt ful lyckades jag bli på bilden också, underbart! Haha, jag blev ful på mitt senaste pass också, och om jag tänker efter så vet jag nog ingen som är nöjd med sitt passfoto?! Går det verkligen att bli bra på passfotona? Haha roligaste var ändå min minsta lillasyster som också skulle fixa ett pass. Tro mig, att få en 1-åring att sitta still, titta rakt in i kameran med en någorlunda okej min, är galet svårt! Det tog sin lilla tid att ta en bild som var användbar, dvs. där hon inte blundade, gapade, kollade bort eller pillade i örnen, haha! :)

Nu sitter jag här och är barnvakt till min andra syrra och är så trött så jag vet inte vad! Vi drog in till stan igårkväll alla tjejerna,och kom hem rätt sent efersom nattbussen vägrade komma! :O Men kul hade vi! Hanna, Maria och Fia gick in till nivå för att slänga i sig några cider medan jag Jennifer och Carro fick stanna utanför! Haha men de var skoj de med! Träffa några asasköna killar som vi stod och snacka med. De jobbiga var bara att de ville att vi skulle följa med hem till dem och de kändes ju lite sådär halvmysko när man inte ens kände dem! Men fega som vi var vågade vi inte riktgt säga nej för en vi typ var halvägs hemma hos dem! (a) hihi Hoppas killarna inte blev alltför ledsna när vi bangade till slut, mihihi!

//Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0