Klippning

Nu är jag hemma efter en ganska kort och totalt meningslös skoldag. Vår skola har någon slags konferens där vi elever får gå runt på olika redovisningar och kolla på männiksor som pratar om viktiga saker. Hållbar utveckling tror jag att det handlar om, haha. Efetr skolan åkte vi tjejer till Farsta Centrum och shoppade. Jag och Hanna hämtade även ut våra bikinis som kommit och dem såg riktgt snygga ut! :) När klockan var halv tre var det dags för mig och Fia att klippa oss! Fia var riktigt modig och tog en bra bit på längden, skitsnyggt blev det! Medan jag bara fräschade upp håret lite, de har ju en tendens att se lite små risigt ut när man pattar det lite för mycket som jag gör! (a) Men de känns iaf skönt att ha "lena" toppar igen! :D

Ikväll får jag se vad jag hittar på. Har sagt till pappa att jag kanske skulle övningsköra idag och då hälsa på maria, har även sagt till Fia och Maria att vi kanske ska gå på bio och gaaah, vet inte vad jag ska göra fakiskt! hihihi



Ungefär såhär ser mitt hår ut nu, (kanske lite dålig bild, men men) och är är söta Maria! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0