Vilken dag!

Dagen började bra! Jag vaknade åt frukost och gick genast ut och lade mig i solen. Jag låg där ett tag och det var UNDERBART, shit va varmt det har varit idag alltså, me like! När jag väl ligger där i värmen fick jag ett sms av David som ville dra in till skrattstock och jag var på. Så jag skyndaade mig snabbt in i duschen och ska springa up på övervåningen för att hämta någt då jag halkar i våran trappa. Helt seriöst så trodde jag för några sekunder att jag var död, men insåg väl ganska snabbt att jag överlevt smällen men hade galet ont i höger ben plus fot!

Envis som jag var skulle jag ändå iväg till skrattstock och börjar knata mot tunnelbanan. Det gick mindre bra kan jag ju säga. Den vägen som tar ca 7 minuter tog då 27 kändes det som. På tunnelbanan mötte jag David och berättade min lilla händelse. De satt två tanter där som tyckte att foten inte såg bra ut och rådde mig att gå till vårdcentral! Så vi hoppade av i gullmars och gick in och besöket slutade med diagnosen stukad fot, bandage och kryckor, wieee! Nu så här i efterhand kan jag inte förstå att jag som barn ville göra illa mig för att få gå med kryckor! Jag hatar dem redan! Har två blåsor i händerna och det är fruktansvärt jobbigt att hoppa runt på dem, speciellt nu i värmen! :O Men men, det är som de är, tråkigt att jag inte kan jobba imorn för jag behöver verkligen varenda litet öre som går att få! :(

Men in till skrattstock kom vi i alla fall. Vi mötte upp Malin och Daniel och satt och snackade och tittade på alla komiker med dem, trevligt trevligt! :) Kvällens planer blev dock ändrade, från att festa med kuss-buss blev det istället en mysig hemmakväll med Hanni eftersom min fot inte mår så bra!





Vi schteeeeker i solen! :) // Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0