Wiiihhooo!

Gissa vad, gissa vad!? Jag är klar med uppsatsen! :D är så glad och så lättad! Nu kan jag äntligen börja leva igen! hihi
har typ ägnat hela dagen åt att sitta med den, och nu på kvällen också. Dock tog jag en paus för lite träning och en teorilektion på tre timmar! :P Skönt att det var sista teorin idag också! visst det är faktiskt alltid kul och intressant o så, men jäklar va trött jag var idag. Jag har aldrig känt att jag håller på att somna mitt under dan men jag lovar här var jag nära! Det var till och med så illa att jag på rasten tog en kaffe! ja ni läste rätt JAG DRACK KAFFE......och kommer aldrig göra det igen, fyyyy va äckligt!
Nu ska jag snart sova, måste bara kolla lite bloggar först, mihi!
Sov gott/ Sanna

Kommentarer
Postat av: Fia

Klockan är 00:35, nu ska jag fortsätta med uppsatsen ;)

2009-05-19 @ 00:35:22
URL: http://fiuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0